Auteursrecht in het hoger onderwijs

Auteursrecht, als docent krijg je er sneller mee te maken dan je denkt. Deze library guide geeft je een handvat.

Ondersteuning

Saxion Bibliotheek geeft uitleg over open onderwijsmateriaal en ondersteunt bij het vinden van geschikt onderwijsmateriaal. Ook controleren we op het gebruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal en zorgen we ervoor dat het goed vindbaar is de catalogus.

Heb je vragen, neem dan contact op met je accountmanager van je academie of met het Auteursrechten InformatiePunt (AIP) van Saxion:

Algemeen contactadres: aip.sb@saxion.nl

Contactpersoon voor lectoraten: Sarah Coombs

Contactpersonen voor academies: Cynthia Halfwerk en Inge Schreurs

Contact en Feedback

Heb je een suggestie voor uitbreiding of verbetering van deze library guide?  Of wil je je ervaring delen? Neem contact op met:

Saxion Bibliotheek

Mocht je een gebroken link tegenkomen, wil je dit ook melden bij Loana? Alvast bedankt voor je hulp.